Ready for departure - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Amanda - WaarBenJij.nu Ready for departure - Reisverslag uit IJsselmuiden, Nederland van Amanda - WaarBenJij.nu

Ready for departure

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Amanda

04 November 2012 | Nederland, IJsselmuiden

Hi familie en vrienden,

Het is bijna zover, aanstaande dinsdag 6 november vertrek ik naar Australië. Alle voorbereidingen zijn getroffen en ook is het afscheid nemen van alle lieve mensen hier in Nederland begonnen. Ik zal iedereen hier erg missen maar heb ook heel veel zin om de andere kant van de wereld te gaan ontdekken.

Ik vertrek dinsdag avond rond half 6 van Schiphol, via Londen en Singapore kom ik donderdag 6 in de ochtend (Australische tijd) in Sydney aan. Het tijdsverschil met Sydney is 9 uur. De eerste vier dagen in Australië zal ik doorbrengen met een groep van 8 Nederlanders en 1 Belg, het is een groep van 2 jongens en 7 meiden in de leeftijd van 18 tot 28. De eerste 2 dagen brengen we door in Sydney en daarna gaan we 2 dagen surfen. Wat ik daarna ga doen? Nog geen idee, dat staat nog helemaal open.

Ik zal mijn best doen om jullie regelmatig via deze site op de hoogte te brengen van mijn plannen en verslag te doen van mijn belevenissen.

Liefs,
Amanda

  • 04 November 2012 - 11:01

    Jennie:

    Hoi Amanda al weer bijgekomen van alle feestgedrang op het voetbal veld
    erg leuk dat Da 2 je niet zomaar heeft laten vertrekken en er even een gezellige laatste middag op het voetbalveld van hebben gemaakt
    ik wens je een goede vlucht toe en een heel gezellige tijd daar in dat verre australie en hopen dat we je na je terugkomst weer zullen zien op het voetbalveld
    liefs jennie

  • 04 November 2012 - 11:15

    Jaap:

    Wow, ik wist helemaal niet dat je wegging, joh! En dan naar Australië helemaal! Wat leuk! Hele goeie reis toegewensd!!!!!!!

  • 06 November 2012 - 20:19

    Sandra:

    hey aman,

    vanmiddag hebben je pap en ik je naar schiphol gebracht en uitgezwaait. je 2 vriendinnen en daan waren er ook bij...helemaal toppie!!dat was wel even slikken maar ik vind het zo stoer van jou en ik weet zeker dat je het leuk gaat vinden. het groepje die je vanmiddag ontmoet hebt zijn leuke mensen dus het begint al goed toch. een hele goede vlucht meid en we houden contact.

    liefs sandra x

  • 15 December 2012 - 22:13

    Antoon En Riekje:

    Lieve Amanda,
    Gisteravond van Bert gehoord, dat je heel veel had geschreven en mooie foto's hebt gestuurd. We wouden je een Kerstkaartje sturen, echt Hollands, maar dat heeft geen zin hebben we begrepen.
    Misschien dat we nu meer kunnen vinden. In ieder geval een super tijd toegewenst! Het is een fantastische kans, die je krijgt! Pas goed op jezelf en geniet met volle teugen!
    Als we je berichten nog niet kunnen vinden zullen we even met je thuisfront bellen.
    Morgen gaan we 1 of 2 nachten naar Berendjan en we zullen bij hem ook even zoeken naar je mooie verslag.
    Het is jammer dat we je niet vaker spreken, maar zo gaat het nu eenmaal. We gaan bij de ouwe lulllen horen, al voel ik me niet zo. Ik doe10 gitaarlessen liedbegeleiding met twee pappa's van tieners, een hele uitdaging want ik ken de liedjes uit hun repertoire niet, al komen ze wel bekend voor.
    Antoon zijn sleutelbeen is bijna genezen en dat is wel handig. Houthakken gaat haast niet en in de tuin werken ook niet, het is dus een lekkere bende!
    Lieve Amanda heb het heeeeeeeeeeeeeel goed liefs Antoon en Riekje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amanda

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 607
Totaal aantal bezoekers 65584

Voorgaande reizen:

06 November 2012 - 30 September 2013

Backpacken in Australië via Activity International

Landen bezocht: